17.11.12

MÅ forbi Horsens igen i år - et par ord om Designcellerne

Sidste år slæbte jeg min mor og søster med til Horsens for at besøge det fedeste julemarked som Trine og Lis havde arrangeret. Åh hvor var det lækkert og meget mere smagfuldt end gennemsnittet på sådan nogle markeder! 
Jeg har derfor ærgret mig noget over at de ikke havde mod på at gentage successen (selvom jeg udemærket kan forstå at det er et kæmpestort arbejde som man ikke nødvendigvis har tiden til).
Heldigvis har Trine gennem Stormsalen i år arrangeret en pendant til sidste års marked. Jeg ved ikke om stilen bliver helt den samme - men ikke desto mindre MÅ jeg simpelthen bare forbi Horsens igen i år! Konceptet med at hver kunstner har sin egen celle er da for fedt.
Se meget mere om DESIGNCELLERNE lige her, og følg også med på deres Facebookside her! Mon vi ses? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en kommentar, - det gør mig så glad :-)